thechampionsleague.blogg.se

Allt om världens mest prestigefyllda klubblagsturnering

Förslag på inlägg

Kategori: Fotboll

Jag vill jättegärna veta vad ni läsare vill läsa om för typ av inlägg. Vill ni att jag ska fortsätta skriva om det jag redan skriver om eller har ni några andra förslag? Dagens inlägg kommer därför helt enkelt bli en typ av omröstning. Jag är som sagt nyfiken på att se vad ni vill att jag att ska skriva om, enda kravet är att det ska handla om Champions League.

Kommentera gärna olika förslag på detta inlägg!
Tack på förhand.

KOMMENTARER:

  • Axel säger:
    2015-10-04 | 22:24:08

    Hej! Hade varit väldigt roligt att se hur ditt optimala CL-lag hade sett ut! Sedan hade jag även gärna velat veta vad du tycker om de olika lagens taktiker, eller hur de spelar. Dvs, Juventus mer defensiva fotboll mot Bayerns mer offensiva, och vilka lag som hade varit bäst mot vilka osv.

    Otroligt intressant blogg förövrigt, fortsätt med ditt fina jobb!

    Svar: Hej! Tack för din feedback. Det är jätteviktigt för mig att veta vad läsarna faktiskt vill läsa om. Du kommer med väldigt spännande idéer som jag definitivt ska titta närmare på!

    Det gör mig väldigt glad att höra att du gillar bloggen, tack!!
    William

Kommentera inlägget här: